onsdag den 22. maj 2013

Sol over Århus



Så blev det torsdag og endelig kan man få solen at se igen - efter et døgn med silende regn.
Jeg har en masse, jeg skal nå i dag, så det er vist bedst, at jeg kommer op i gear nu. Men først liiiidt mere kaffe. Elsker min morgenkaffe. Og ro til at vågne. Jeg er b-menneske. Selvom jeg i årevis har været oppe ved 6-6.30 tiden, så ændrer det ikke meget ved den naturlige tilstand. Øv! Ville ønske at jeg var morgenmenneske og sprang rundt og hujede goodmoooorning Vietnaaaam! Men det er jeg ikke.
Jeg overlever. Det må vist betegnes som et I-landsproblem. Og dem har vi jo et par stykker af i den her del af verden.


Glasenglen har jeg købt i Skagen for et par år siden. Synes den er fin.


Kan I have en smuk og (forhåbentlig) solrig torsdag!  Gooooodmorniiiing....    nej det virker ik´!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar