onsdag den 22. maj 2013

Min stue drømmer om

                           




1.


       






2.
                                                                                           
3.
                                                                       

                                                                         
                                                                                       4.




1. Sofa fra sofakompagniet.dk  2. Vasen Dagg fra Svenskt Tenn  3. Kommode fra svenske Asplund  og
4. Spisebord fra Livin.dk


-Altså hvis jeg vandt i lotto eller sådan noget. Eller hvis jeg en dag vågnede og tænkte: "I dag vil jeg lige bruge 2500 svenske kr. på en vase". Men se nu det søde spisebord til knap 3000 kr. Det ville være en opnåelig drøm og det ville være såååå fint i mit lille casa. Og når Oskar bliver 47 eller deromkring, så vil han heller ikke ødelægge det.
Godt med drømme!  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar