tirsdag den 21. maj 2013

DIY kommode





Den her kommode har jeg arvet af min moster Ruth. Den har levet et langt liv som træfarvet, men for nylig fik jeg endelig fingeren ud og fik lavet om på det.
Den fik en slibning, lidt grunder og to lag hvid maling. Men det bedste var nu alligevel, at jeg investerede i 10 knopper af kobber. Jeg fandt dem her.
Tit er det sådan, at mine DIY-projekter ender med at blive knap så gode, som jeg egentlig starter med at forestille mig. Men den her gang er jeg tilfreds. Meget tilfreds endda!












2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det lækkert med de kobber-knopper! Tak for tip og tak for tip vedr. tapet inde på min blog også :) God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Heidi og selvtak! Opdagede først for sent, at dit indlæg ang. tapet vist var af ældre dato og at du derfor sikkert forlængst har fået ordnet det med tapetet. Men den gode intention tæller også, ha,ha..

      Slet