fredag den 20. juni 2014

Rörstrand og kaffe - en god kombi!

Swedish Grace er navnet på koppen fra svenske Rörstrand. Den er stor. Der kan være i omegnen af en halv liter kaffe i den og jeg er solgt!
Fire af slagsen er nu mine. Fødselsdagsgave fra de to dejligste, mine sønner.




Og så en lille blomst til mig fra mig. Bare fordi.. (super godt tilbud).




Hortensia er blevet en favorit. Jeg har fået et par stykker til at overleve flere år i krukker og i frimærkehaven. Der er også kommet en hosta i krukke. Den er (endnu) ikke på billede, men den blomstrer snart og er allerede vokset godt til. Elsker min lille oase!

4 kommentarer:

  1. Jov det er dejligt med en rigtig god kaffe kop, og dejligt med en smuk blomst.. hvor er du heldig at have en lille have, sådan en hortensia syntes jeg kan blive så smuk når den klatre op og bliver ældre.. kommer jævnlig forbi et sted hvor de har valgt at dække trappe siden med en sådan og smukt syn om sommeren..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hortensia er en dejlig plante og jeg nyder også min lille "frimærkehave", kan du tro.

      Slet
  2. Hvor er krusene flotte. Jeg har beundret mønstret tidligere, men kan se at jeg ønsker mig de her :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg er også meget glad for krusene. De rummer jo en hel del og så gør det jo heller ikke noget, at øjet fryder sig imens.

      Slet