onsdag den 15. maj 2013

I dag ønsker jeg mig...

-et kamera!
Sådan et godt et, så jeg kan komme i gang med at tage nogle, forhåbentlig, gode billeder til bloggen. Indtil videre må I/jeg nøjes med billeder fra en iphone tre og selvom den kan tage okay billeder, hvis jeg sammenligner med min forrige og ææældgamle mobil, så er det alligevel ikke i nærheden af godt nok. Så jeg drømmer lidt om det gode kamera og kigger mig lidt omkring.
Og nej. Det behøver ikke at være Canons allernyeste. Mindre kan gøre det....tror jeg. Eller... det er min pengepung overbevist om, at jeg gør. Sådan må vi hellere sige det!
Nu må jeg ud i den virkelige verden. Der kommer en smule af den livgivende sol nu.

Ha´en fantastisk dag.






Ja, der ser I. Kvaliteten lader en del tilbage at ønske.


2 kommentarer:

  1. Synes nu, at det er ganske gode fotos :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Per. Men fotos fra en iphone 3 ER bare ikke helt det samme, som fotos fra et "rigtigt" kamera. Men bestemt bedre end ingenting.

      Slet