søndag den 9. juni 2013

Byens bedste is, ukrudt, vasketøj og sol! Søndag helt enkelt.



Tja, det ser måske ikke så godt ud, men DET ER DET! Italiensk is altså...kunne nærmest leve af det, hvis det ikke lige var fordi det er hundedyrt og vel ikke rigtig går ind under kategorien alkaline food - og dog, der er melon i! Og jeg kan det dér med selvbedrag! Og min ældste er vild med det og hvad gør man ikke osv. osv.

Hvad laver I (Og tag jer nu sammen og skriv i det kommentarfelt, jeg kan alligevel godt se, at I kigger forbi, ha,ha..)

Jeg tog mig endelig sammen til at få fjernet ukrudt udenfor huset og inde i forgården. Nu er matriklen nydelig! Og så tog jeg bilen ud i Ikea, for at få fat på et par sommerblomster til krukkerne, der bestemt har set bedre ud tidligere.
 Men, men, men... Ikea sælger ikke udendørsblomster om søndagen. Øv med øv på. Jeg prøver mandag så. Er jo nærmest nabo til uhyret og det kan, til tider, godt være hm... karaktér-testende (selvopfundet ord).
I dag var jeg dog nærmest forbilledlig. Kom kun ud med en træskål og fire hvide plastic-kasser.

Ellers lidt af en prøvelse sådan en tur. Hele Danmark tager åbenbart også i Ikea om søndagen og det
burde ikke komme bag på mig. Så tvinges man til at høre på, skal vi kalde det, parforholdssamtaler, når de er værst. Alt efter ens eget humør kan den oplevelse være alt fra underholdende i lettere grad til direkte deprimerende. I dag valgte jeg at lukke ørerne det meste af tiden.


Nyanskaffelserne. Appelsinerne er et sølle forsøg på at dokumentere, at jeg skam også spiser sådan noget. Faktisk skal træskålen agere min nye frugtskål og plastickasserne er med til at lave struktur på tilværelsen for Oskar (og mig). Og ja, jeg er struktur-freak. Looove it!



Fortsat god søndag out there and take care of each other. Og husk nu, at I er aldeles unikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar